31.03.2018.

E-mail kampanje - kako izabrati pravu?

u Marketing

Sada, kada smo se upoznali sa značajem e-mail-a kao kanala promocije, možemo da započnemo svoju prvu kampanju. Ali, kako izabrati onu pravu?

Hajde da pogledamo različite vrste kampanja i kako vam one mogu pomoći.

1. Newsletter

Newsletter (bilten) je redovno distribuirana email kampanja koja se uglavnom odnosi na jednu temu od interesa.Dobar primer je AirBnB. Ova kompanija redovno šalje efektne newsletter-e njihovoj mreži slobodnih fotografa.

Kampanja se šalje mesečno i sadržaj je fokusiran na određenu temu: fotografije i priče o fotografiji. Ukoliko želite da komunicirate s onima čije adrese već znate (tj. postojećim kupcima), newsletter je savršena vrsta kampanje za vas.

2. Promotivna ponuda

Email za promotivnu ponudu je svaka kampanja koju šaljete s ciljem direktnog odziva.

Ona može imati više različitih oblika, uključujući:

  • Kampanja koja prikazuje neke od najnovijih akcija i ohrabruje ljude da kupe
  • Kampanja koja nudi popust ili specijalnu promociju vaših proizvoda ili usluga

Primer promotivne kampanje je ovaj mail od Pizza Hut:

Kampanja predstavlja jedan od  proizvoda po posebnoj promotivnoj ceni i uključuje direktan poziv za akciju za kupovinu – zeleno dugme "Naruči sada".

Ako je vaš cilj direktno povećanje prodaje, promotivne ponude putem emaila su delotvorne. Takva promocija predstavlja ponudu proizvoda ili popusta i uključuje direktan poziv za akciju kako bi ljudi kliknuli na dugme koje će ih odvesti na vašu veb prodavnicu i napravili kupovinu.

3. Najava novog proizvoda ili usluge

Kampanja za oglašavanje je email poslat vašim pretplatnicima koji najavljuje novi proizvod ili uslugu.

Jedan od dobrih primera kampanje za najavu je ovaj email televizijske mreže Showtime koja najavljuje pokretanje tada novog TV serijala Penny Dreadful.

E-mail najava je dobar izbor ako želite da angažovanu publiku (tj. postojeće kupce) redovno informišete o vašim najnovijim proizvodima ili uslugama.

4. Poziv na događaj

Email sa pozivom na događaj je kampanja osmišljena da poveća svest o vašem događaju i ohrabri ljude da mu prisustvuju.

Evo dobrog primera od Lincoln Motorsa.

Ova kampanja poziva pretplatnike na lansiranje modela 2016 MKX i sadrži detalje o datumu, vremenu i lokaciji događaja.

Kao što je već pomenuto, tip email kampanje koju šaljete zavisi isključivo od ciljeva koje ste definisali. Ako želite da direktno povećate prodaju, slanje promotivne ponude i kampanje oglašavanja će vam dati najbolje rezultate. Međutim, ako želite da vaše postojeće korisnile informišete o najnovijim projektima, proizvodima ili dešavanjima u vašoj kompaniji, slanje redovnog newslettera je način da to postignete.

Dakle, promotivne ponude dobre su za trenutno i direktno povećanje prodaje, dok redovni newsletteri o novostima iz kompanije mogu dugoročno da utiču na povećanje prodaje.

Sada, kada smo odabrali tip kampanje, možemo početi sa njenim kreiranjem.

 

 

Slični članci

23.
May.
2023.
Marketing
Za menadžere velikih preduzeća jedan od ključnih izazova je pronalaženje pristupa koji najbolje odgovara potrebama i ciljevima koji bord ili vlasnici si...
22.
May.
2023.
Marketing
Ecommerce marketing je dinamično polje koje se brzo razvija. S obzirom da se tehnologija i potrošačke navike menjaju, menadžeri ecommerce sistema mora...
22.
Aug.
2022.
Marketing
NB SOFT je prepoznat kao jedan od 3% najboljih Google Ads partnera u Srbiji,