Dobra reputacija olakšava i privlačenje novih posetilaca i kupaca i zadržavanje postojećih. Da li ljudi pričaju o vašoj internet prodavnici u društvenim medijima ili na različitim blogovima? Da li znate šta govore o vama? Ako je odgovor ne, vreme je da uradite neka istraživanja o vašoj reputaciji.
1. Google Alerts
Za svaku internet prodavnicu preporučljivo je da podesi Google upozorenje za svoj naziv svog brenda ili ime sa kojim vas povezuju. Ovo podešavanje vam mogućava da putem e-pošte dobijete obaveštenje ako vas neko negde pominje na internetu.
Veoma je lako postaviti ova upozorenja. Potrebno je samo da unesete svoje ime (ili bilo koji drugi izraz) i da izaberete izvore ptrage (blog, video, vesti, itd.).
Link: https://www.google.com/alerts
Nakon kreiranja upozorenja, svaki put kada neko pomene vaš brend, Google će vam poslati e-poštu. Ovaj alat se može koristiti ne samo za istraživanje reputacije, odnosno stavova javnosti o vama, već omogućava i kreiranje upozorenja zasnovanih na vašim interesima. Kada vam Google prosledi obaveštenje o temi koja vas zanima, obaveštenje automatski možete je koristiti za kreiranje novog sadržaja (deljenje na društvenim mrežama, newsletter, itd.). Google Alerts možete koristiti i za praćenje reputacije vaših konkurenata.
Održavanje stalnog kontakta sa potencijalnim klijentima važno je koliko i zadržati postojeće kupce. Sledeći alati pomažu vam da optimizujete svoj CRM sistem kako biste mogli ostvariti svoje ciljeve.
2. MailChimp
Svakoj internet prodavnici treba dobar sistem za slanje elektronskih biltena (newsletter-a), a on se najčešće plaća MailChimp nudi plaćenu verziju, ali se, srećom, može koristiti potpuno besplatno. Uslov je da u vašoj mailing listi imate manje od 2.000 adresa e-pošte i ne šaljete više od 12.000 e-poruka mesečno.
Link: https://mailchimp.com/
izvor: https://mailchimp.com/
Ako vaša mailing lista ne sadrži previše email adresa, pokušajte sa MailChimp-om. Ako ni zbog čega drugod, zato što je ovo jedan od provereno najboljih newsletter sistema koji su dostupni na tržištu. Takođe se preporučuje i za upravljanje većim mailing listama.
MailChimp nudi mnoštvo predefinisanih šablona,a za newsletter kampanje ili slanje automatskih odgovora (autorespondera), takođe možete kreirati i sopstveni (i to bez ikakvog poznavanja HTML i CSS-a)
3. Zopim Live Chat
Ukoliko imate internet prodavnicu, ovaj alat vam na dnevnom nivou može koristiti. On omogućava posetiocu da postavi pitanje u svakom trenutku i, ukoliko imate osobu zaduženu za korisnički servis, dobije odgovor jako brzo.Ovime se povećava poverenje posetilaca.
Uživo online ćaskanje tako vašu veb stranicu čini i pouzdanom i korisnom. Ako vam je potrebna aplikacija za ćaskanje, besplatna verzija Zopima može biti dobar izbor.
Link: https://www.zopim.com/
izvor: https://www.zopim.com/
U poslednjih nekoliko godina sadržaj je postao važno oružje u borbi za kupce. Kako piše portal contentmarketinginstitute.com, prodaja vezana za strategiju proizvodnje sadržaja beleži do 6 puta veći uspeh od ostalih metoda.
Sledeći alati pomoći će vam da dobijete inspiraciju za kreiranje sadržaja za privlačenje korisnika u vašu internet prodavnicu.
4. BuzzSumo
Ako pratite trendove i želite da otkrijete šta je najpopularniji sadržaj na vebu, BuzzSumo je pravi alat za vas. Koristeći ovaj pretraživač, lako ćete pronaći sadržaj o određenoj temi koji je naviše puta podeljen.
Link: http://buzzsumo.com/
izvor: http://buzzsumo.com/
5. Portent’s Content Idea Generator
Ponekad je teško pronaći pravi naslov za tekst koji je spreman za objavljivanje. Kad god se suočite sa ovim izazovom, ukucajte temu vašeg sadržaja u Portent’s Content Idea Generator. Aplikacija će vam generisati neke moguće naslove.
Link: https://www.portent.com/tools/title-maker
Iako ponekad daje irelevantne predloge nemojte odustati. Pokrećite generator sve dok ne dobijete dobar naslov. Sugestije generatora su ponekad smešne, ali nije potrebno mnogo vremena da biste dobili odličan naslov za vaš sledeći članak ili blog post.
Osim navedenih alata koji će vam pomoći da unapredite imidž vaše internet prodavnice, kreirate i poboljšate odnose sa kupcima, predlažemo vam i nekoliko besplatnih, koji pomažu da analizirate poslovanje vašeg web shopa, poboljšate korisničko iskustvo posetilaca ili unapredite svoj nastup na društvenim mrežama.